mys kväll!

Goddagens! Ser att sofia har varit otroligt aktiv med bloggandet medans jag egentligen inte orkat blogga alls!
Men här kommer det. Jag är hemma hos Angelique nu och har gjort mig i orning.
ikväll blir det en lugn kväll. Vi tjejer ska käka och sen så ska vi träffa några andra om jag har förstått det rätt!
Går var jag med gustav. Träffade han för sista gången på en månad så det blev en aning känslosamt sen när han hade gått.
Sen kom julia och angie till mig och dom sov över.
Nej nu ska jag öka på julia lite ;) Vi hörs!
BTW! så är min mobil på lagning nu, så jag har en skit snygg samsung nu. Nyaste modellen typ!
Visst är den snygg!?
Sen en del egobilder med Angeliques apple data. Inte bli avundsjuk elin, inte...

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0