so sad and slow

Så nu ska jag komma igång med bloggandet, och sofia! förlåt att jag inte ringt tillbaka, har varit en aning... upptagen, you know the reason.
Nåja! Vaknade i morse, åt frukost och stack till elin. Vi var där ett tag och solade, sen duschade vi och åkte till täby c.
Köpte ett par bikini trosor till min bandeu-bikini och ett par shorts. Visar bilder senare.
Och hurrni, jag och sofia åker på konfa på torsdag i 2 veckor. Så vi kommer tyvärr inte kunna blogga!
Men ska försöka ivarjefall att slänga in något inlägg. Det står på packlistan att dom har dator på karlberg..?

Någon skrev att jag skulle berätta om hur jag och Gustav blev tillsammans. Gör det kanske när jag kommer hem från konfan. :) måste respektera gustavs åsikter oxå, så ska snacka med honom!



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0