måndag

Tjaaaatja
Igår var jag och några tjejer och testade yoga. Rätt jobbigt faktiskt. Ska nog gå någon gång i veckan igen för det är gratis då.
Idag vaknade jag klockan 6 på morgonen! Gick hem till Elvira kvart över 7 och sedan så dröjde det ett tag innan vi åkte vidare för att praoa. Trodde det skulle vara sämre än vad det faktiskt var. Elvira gick till någon annan avdelning så henne träffade jag inte förän vid lunch. Jag fick iaf göra en massa grejer, inte världens roligaste men det funkade. Sprang upp och ner för trappor (hissarna var sjukt jobbiga). 7 våningar tror jag det var. Upp och ner, ner och upp sprang jag (rättare sagt så gick jag). Men kan säga att jag har ont i mina ben nu. Ett stort plus var att jag fick tårta, dock är jag inge stort fan av trårtor, men det är ju själva tanken som räknas, haha! Så det var en ganska chill dag för mig. Ändå är jag helt slut!

Nu har jag precis duschat och ska krypa ner i sängen och kolla på svenska hollywood fruar
Pussselipusssssspuss Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0