three


Nu är det slut på praoandet. Skit tråkigt faktiskt. Har precis kommit in i alla rutiner och kände mig som en del av jobbet. Men nej, nu är det slut helt plötsligt! Fast skönt att det är höstlov nu. Sen är det back on track igen.
När jag kom hem idag så la jag mig i ett varmt bad och låg där ett tag. Sen gjorde jag mig i orning och käkade middag, sen kom Linnea och Sofia hem till mig, vi satt på golvet och snackade skit och åt godis, bullar och planerade vad vi skulle vara på maskeraden i skolan. Vi har värsta planen, så ni får se då!

Nu väntar jag på min pojke som kommer när som helst... Fast han går från statoil (för ni som inte vet så ligger statoil på andra sidan kyrkbyn och jag i andra änden, klyftig grabb!!) så det tar tid!
Och jag ska testa på lite tidsinställda inlägg oxå! :) ska knåpa på det nu. Kyss

Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0