loved ones



Hade ett otroligt skönt jobbpass idag. Jag börjar verkligen trivas på jobbet nu, känns som om man nu har kommit in i ica familjen. Riktigt skönt plus att jobbar kompisarna är kanon. Känns så galet kul att gå till jobbet nu för tiden. Tummen upp för bästa jobbet!!
Kom hem för 1 h sedan och väntar på mat. Är sjukt hungrig så jag svälter ihjäl här bakom.
Efter maten tänkte jag rulla hem till ma boifriendwh. Vi ska ha film mys eftersom att han är ledig i morgon och jag börjar 16 så kan vi faktiskt sova ut regält i morgon bitti. Ohh vad jag har saknat att efter dega i sängen med älskling på morgonen <3

Sen saknar jag mina nära och kära, mina två Sofior som är på Kreta! Sen mina små puddingar borta på Malta, miss you Vik och Empan <3 Tur att alla kommer hem nästa vecka. 

Have a good one!!! (Hollister ord språk, herregud min pojk är yrkes skadad redan och han har bara jobbat på hollister i 1 vecka. God bless him!!! btw, hollister i täby centrum öppnar 28:de, kom dit klockan 10.00 för att det förväntar sig KÖÖÖÖ utanför butiken..) ♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0