12/3

Min helg började toppen! fick mvg på geografiprovet i fredags, missade bara ett halvt poäng. Det gjorde min fredag! Lite innan middagen hämtade jag upp Linnea och käkade en trevlig middag. Blev en mysig fredagskväll med Linnea, prat och american pie.
Idag vaknade jag av den otroligt härliga solen och 7,5+!!! Så har varit ute (nästan) hela dagen, städat och köpt blommor till mitt rum. Däremot har min hosta blivit sämre som inte är så värst bra...
Under kvällen har jag tagit det lugnt och hejat på Danny men kvällen förstördes när Eric Saade vann... Hoppas bara han tar hem det hela sen.
NU - lite lykke li och sedan ska jag faktiskt gå och lägga mig rätt tidigt för att sedan åka in till stockholm city imorgon och träffa syster innan hon åker till paris.
Puss S


bilder:wildfox
Ge mig sommar nu.. värme och underbara kläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0