nobody is perfect

Ligger i min varma säng och lyssnar på gamla Kanye West låtar som får mig att tänka tillbaka i tiden. Jag har det rätt, vet inte vilket ord jag ska använda, orättvist(?) i mitt liv just nu. Många tankar och funderingar kring livet och hur jag ska ta reda på vem jag faktiskt är. Det lär nog dröja ett långt tag...
Blädrar igenom mina bilder på datorn och funderar på att byta profilbild på facebook. Får se om det händer eller inte (mkt nyttig informaton).
Imorgon ska jag göra pannkakor till frukost och kratta min trädgård samt plugga.
kram -sofia




Kommentarer
Postat av: Vikkis

you are

2011-11-12 @ 16:13:45
Postat av: Claru

Vackraste jag vet. Finns om du behöver vännen <3

2011-11-12 @ 17:17:50
Postat av: Johanna Rise

Fan vad snygg du ääääääär!

2011-11-13 @ 21:07:53
URL: http://juwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0