weekend

Min helg. Väldigt givande och intressant.
Lyckades spräcka hela min skärm på min iphone och det sved lite i hjärtat. Var på en ytterst annorlunda fest med Gustav och Sofia mm. I lördags åkte jag, min syster och min pappa och köpte en liten kisse till min låsas mamma som förlorade sin katt för några månader sedan.
Blev en söt hane.
Tog mig hem kommunalt till täby och träffade Sofia på kvällen sen Gustav.
Idag var vi på Vingåkers factory outlet och shoppade. Jönsson familjen hittade en massa fina saker medans jag fick med mig en fin tröja från Tommy Hillfiger.
Sen blev det donken påvägen hem.
Har massa plugg i veckan så kommer inte ha tid för bloggen. Sen ska jag till Malmö och Danmark hela höstlovet så vi lär nog träffas via blogg appen! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0