Lite om mig

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Konstigt nog har jag faktiskt börjat göra det på senaste tiden. Innan var det katastrofalt.
HAR DU BRA KONDITION:
Nepp. Den finns inte ens där om jag försöker. Helt meningslöst..
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Idag av min foto lärare när vi hade presentation av arbete
HUR KÄNNER DU DIG NU:
Hungrig, lite stressad, lugn och ganska trött.. Och kär <3
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart, helt klart
BLIR DU BRA PÅ KORT:
Oh nej, jag är verkligen inte någon som fastnar utan ser helt mos ut på bilder. Om jag är beredd kan det bli bra, men jag är inte fotogenisk. Som jag önskar jag var...
NÄR OCH VAR GRÄT DU SENAST:
Söndags, i min älsklingsfamn
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Beror på hur man ser det
DIN FAVORIT DRYCK PÅ MORGONEN:
Mjölk, eller juice.
KAN DU LAGA MAT:
Yes, en dold talang. Eller kanske inte så dold
ÄR DU NYTTIG:
Nej inte vad jag kan påstå, men jag är inget fan av chips.
ÄR DU BLYG:
I början. Sen mjukas jag upp

 

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Vid typ halv 7

 

HAR DU SNYGGA SKOR:

N e j


VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Minns ej.


HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?

Inte alls speciellt mycket...

 

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Nej

 

JAG SOVER:

Djupt men ändå inte (?)


VAD SA DU SENAST?

Gustav - Ska du börja blogga igen? Jag - Mm.

 

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nej det var jag inte


 

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Mamma och Sofia, ibland är gustav ett undantag

 

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:

Mat och en varm famn

 

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:

"Vad är klockan?" Classic

 

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Neeejjjjjjj'


HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:

Nej hoppas jag


HAR DU KÖRKORT:
Inom 2 år

 

 

ÄR DU ENSAM NU:

Nej

 

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?

Helg med jobb . Och typ en god middag... Mat hela tiden. MÖMS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0