4år i rad!


Börjar inlägget med en Adidas Originals reklam film. Sån jäkla insperation och underbara männiksor som är med.

Just nu har vi påsklov som bör vara hur skönt som helst om man inte heter Sofia Saarm. Jo, jag blev sjuk fredagen förra veckan och sen dess har jag legat i sängen med hög feber och som Elin skrev inflammation i stämbanden, fyfan vilken jobbig vecka det har varit! Åkte till doktorn i tisdags och fick medicin (alltid bra med en mamma som jobbar inom sjukvården) och efter två tre tabletter hade jag ingen feber längre och kunde prata lite lågt. Nu är jag helt frisk förutom rösten som fortfarande är hes men är betydligt bättre än vad i förrgår.

Vid tre tiden ska jag träffa Elin som jag såg senaste förra torsdagen, så det är en vecka sen sist. Innan dess måste jag få lite saker gjorda som jag har missat undertiden då jag är sjuk. Det här är fjärde året jag är sjuk på påsklovet, STÖRT!

BIG love
Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0