måndagen den 19 april 2010


Wildfox

Vi måste verkligen bli bättre på bloggeriet!
Själv har jag haft det rätt busy under helgen så jag har lite att skylla på. Måste ju få plats med vännerna och vi har börjat fixa och trixa i vårat såkallade garage. Där inne är det bara stora berg med kartonger och annat skit, lite viktiga saker och massor med minnen. Vi har också börjat bygga om hallen så behöver hjälpa till där. Sen är det en gerj till som tar upp fritiden, det kallas S-K-O-L-A. Fyfan, redovisningar, prov och massa uppgifter som ska vara klara...

Idag var vår klass på skolbio, så det blev en riktigt skön start på veckan. På fredag blir det också rätt chill dag. Ska spendera den inne i stan med klassen (kommer inte ihåg vad vi skulle göra).

Här kommer den absolut roligaste och viktigaste meningen: På söndag ska jag på BOUNCE, The last Bounce! FYFAN VAD JAG ÄR TAGGAD!!!!!!!!!!!!!!!!!

Love Sofia

Kommentarer
Postat av: Mälina

Vad tyckr du är en bra blogg?

Svara i min blogg och skriv vad just du tycker! :D

2010-04-19 @ 20:56:13
URL: http://stickerbitch.blogg.se/
Postat av: Tinushja

Fin blogg kommentera & besök gärna min med kram Tina <3

2010-04-19 @ 22:52:45
URL: http://tinushja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0