rubrik brist

Åå jag har absolut inte gjort nått idag, har suttit i soffan exakt hela dagen, och tittat ut genom fönstret och tänk; Nu ska jag ut och få lite färg på näsan.
Men jag har inte orkat gått ut, och det ångrar jag kraftigt nu.
Ska ivarjefall börja städa mitt rum och sen gå ut och duscha, för i morgon är det skola.
Men det får bli framåt kvällen, för snart är det top model och sen är det Hollywood fruar.
Funderar ärligt på att missa Top model.. Vilka jobbiga i-landsproblem jag har alltså.

Och idag, jag har aldrig gråtit av extrem home makeover. men det gjorde jag idag, alltså BRUTALT mkt.
Det var sjukt.
Humörsvängningar man har då, jävla mens -.-

♥Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0