skit väder

Hej på er. Jävla skitväder det är! Det är blanding mellan mella snö och regn och det gillar jag inte, det börjar bli vitt på marken.
APRIL ÄR EN VÅR MÅNAD, inte vinter längre.
Men men, i helgen ska det bli sol gånger hundra. Nej men mer sol än vad det är nu i varjefall!

Som ni såg i ett MMS blogg så var jag hemma igår med magkatarr. Jag lider av det och har en tablett som man ska ta direkt när man får magkatarr. Men den är slut, tyvärr. Så jag ska fixa nya snart
Skitsamma.
Idag var jag i skolan och det var en helt okej dag. Sen när vi slutat åkte jag med Sofia, Sofia och Filip till Täby centrum.
Åkte dit för att träffa min låsas pappa för att jag skulle få en velourdress för mina VG jag har fått :) Sen så va det ett erbjudande på Bikbok, om man köpte ett par jeansleggings fick man ett par på köpet. Så det fick jag LP att göra!

Och nu sitter jag här i min nya turkosa dress som jag förövrigt ska ta bild på. Men sitter vid min mammas dator och har ingen möjlighet att ladda upp några bilder här.

Ska göra det senare ikväll!
Ska plugga nu oxå...



Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0