sofia är sjuk

Hej, har en hemsk nyhet att ge.
Sofia Saarm, har fått inflammation i stämbanden. Om jag minns rätt!
Så jag kommer försöka hålla bloggen uppdaterad. Men det ska jag lyckas med va?
Hihi, går fyllde Hanna år, och vi skulle fira henne på ängsan med eld, cider och trevliga människor. 
Men det blev lite misslyckat. Så jag elin jenny och simone åkte hem till elin igen och gjorde nada.
Sen så gick jag ut och träffade *** ett tag, sen gick jag tillbaka. 

Imorse vaknade vi alla med ett stort leende. Haha nej det var att ta i.
Elin är sjuk och vi alla var jävligt sega alltså.
men nu ska jag duscha, sen framåt kvällen ska jag träffa en person. Vi får se hur det går :)
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0