Sol sol sol



ÅÅ vårsolen ger undervärk. Är så sjukt taggad på att åka utomlands nu eller åka och bada. Men det är bara 10 grader.
Frästen har vi bokat resa! Egentligen så skulle vi åkt till antigen Thailand över höstlovet eller Hawaii över jul och nyår . Men nu blir det en två veckors till Tenerife i början av 2011.
Det ska bli så sjukt skönt. Vi skulle åkt nu på sommarlovet, men jag ska konfermera mig. Så det blir ingen resa, kanske något weekend trip till Gbg eller en vecka på Gotland.
Elin och jag ska ivarjefall tagga till Sandhamn med båten i sommar, det har vi redan spikat.
ÅÅ gud vad jag vill ha sommar nu, något otroligt.
Hoppas bara att det blir en varm och solig sommar, så att man kan bli lika brun som man var när man kom hem från Kreta, bara att jag inte har åkt utanför sveriges gränser.
Får väl värva brännan med solariet och brun utan sol. Nej gud vilka problem jag har! Det har inte ens blivit sommar.
Nej nu ska jag joina min mamma ut i solen! Puss

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0