valborg i morron!

Våran statistik är ett skämt, jag svär. Men är glad att några håller sig kvar även fast vi inte är så värst duktiga på att hålla bloggen uppe!
Men som man alltid klagar på, skolan tar upp sin lilla tid. 
Idag var jag i varjefall hemma med magkatarr, och min mamma va jätte gullig och åkte och fixade min tabletter direkt.
Så nu har jag något och stoppa i mig när det kommer.

Ivarjefall i morgon är det prov.. Oj vad bra det kommer gå bra, host. Inte precis va.. 
Har inte rört boken på hela dagen, även fast jag varit hemma en hel dag. Något jag borde ha gjort.
Men men, ni ska se mitt careface just nu.
Får göra om det på någon a-tid. Eller skippa den lektionen? Nej ingen skolkare här inte. Får stå för att jag inte pluggat.
Imorgon, VALBORG! :D
UNDERBART, mer om valborg i morgon. Puss
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0