Klirr i plånboken

Gokväll människor! Tänkte bara berätta för er att jag som människa är en sån som tycker något är snyggt i butiken och när jag kommer hem är det svin fult. Just nu har detta hänt mig... jag sitter här med en långklänning från HM och känner ångest. Så den ska iväg i morgon, då får jag i varje fall lite mer klirr i den väldigt tomma plånboken, som förhoppningsvis blir större i morgon!
Så, nu ska jag berätta min dag. Vaknade upp hos Sofia, käkade och gjorde oss iorning för att möta upp Linnéa vid tåget för att åka till Täby Centrum. Vi kollade runt i butiken, slog oss ner och åt lunch och strosade runt i centrumet ett bra tag. Sen åkte vi hem. Och nu sitter jag här, har inget att göra. Är bara allmänt trött. Men vi får se om något roligt dyker upp framåt kvällen. Inte sitta inne på sommarlovet inte!
I morgon åker jag till stan. Överväger fortfarande om jag ska klippa mig... Är inte fullt bestämd. Men jag behöver det, både jag och mitt ris bo! Och så får jag mitt barnbidrag och det ska inte finnas kvar när jag kommer hem. Check!
Elin

Kommentarer
Postat av: elvira

Sv: Yeees! Sexig kille =D till salu?:P hahah

2010-08-19 @ 21:20:51
URL: http://elviravardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0