summer heat

Oskar Linnros / 8 augusti Gröna Lund

Hej!
Passar på att göra en snabb uppdatering innan sängen börjar kalla mer än vad den redan gör.
Denna dag har nästan endast bestått av en svettig Elin. Så jag har verkligen inte kunna legat ute i 30 graders hetta.
Sen runt halv åtta drog jag iväg och träffade mina saknade vänner och vi tog oss till stan efter några förändringar i vår plan för kvällen. 
Det blev ingen konsert för oss, vi kom försent och hamnade i rushen som blir efter en sån där tillställning. Lyckat av oss ännu en gång!
Vi drog och köpte med oss mat och satte oss vid kulturhuset och snackade skit. Sen blev det hemfärd för oss!
En inte så jätte lyckad kväll, men ändå älskvärd för att jag fick träffa mina bästavänner efter ungefär en månadstid.
Nu blir det off to my bed. Vi hörs i morgon!
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0