GRATTIS ELIN!



Pju, det här är typ den första stunden jag lyckats sätta mig ner och vila. Det har varit riktigt hektiskt denna vecka. Så fort man kommer hem från skolan så ramlar man ner i soffan och somnar. Sådärför har jag verkligen inte haft tid med bloggen.
Såg att jag har fått väldigt bra respons om mitt inlägg "BB: hellre en fettvalk en ett helt helvete". Jätte kul!

I helgen kommer jag ha ett full späckat schema. Uppträdande och födelsedagsfirande. Alltså kommer jag ha helt fullt upp.
Men ska försöka fylla bloggen så mycket det går.

Ikväll fyller Elin år så vi ska fira henne! Grattis snygging <3 nu ska jag öva och lyssna igenom låtarna jag ska köra i morgon! Bloggar senare kanske.

Elin

Kommentarer
Postat av: Sofia

"ikväll fyller elin år" inte hela dagen? :)

2010-08-27 @ 17:34:05
Postat av: Maria - fashionstars ☆

grattis till henne :)

2010-08-28 @ 11:38:09
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Erika(jyringen)

sv.gör det =) fungerade som sagt fin fint här i köpenhamn :)

2010-08-28 @ 11:45:19
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0