vacker som en dag

Helloj! Igår bloggade vi tyvärr inte. Eller, jo. Två inlägg skrev vi. Eller vi och vi, sofia.
Därför tänkte jag dra gårdagen för er.
Vi drog aldrig in till pride. Jag sov hemma hos gustav och hade verkligen inte någon lust att åka ifrån honom.
Så vi sket i det. När jag gick hem så mötte jag i varjefall upp sofia och vi gick hem till mig och gjorde lunch. Sen kom emelie och vi (sofia och emelie) bakade kladdkaka.
Sen gick vi ner till våran restaurang i kyrkbyn och åt.
Sen blev det rösjön med mina underbara konfa vänner. Sen blev det hemfärd för mig och Sofia, och vi sov hos henne. Slocknade i hennes säng och sen blev jag förflyttad till en annan säng, kommer fan inte ihåg nått av dom minuterna.

Idag så tog vi vara på solen och solade i kanske 1 timme. Sen så kom molnen.
Nu är jag hemma och ska duscha, sen ska jag rusa. Dagens outfit blir det oxå för den delen.


snygg brud.

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0