och så var sofia tillbaka

Ja... det var väl ett tag sedan jag skrev ett inlägg. här kommer mina bort förklaringar: Cran Ganaria, gjort om mitt rum, skola och har inte haft något Internet.
Eftersom Elin anordnade en frågestund då jag inte ens var i Sverige så ska jag väl ta tag i och svara på de frågor jag antog var till mig. Här kommer det:

1. Vem är det som sköter allt? Alltså vem sköter kommentarer, design, marknadsföring osv?
Ja, denna frågan har Elin redan svarat.

2. Utför ni några sporter?
Mitt nyårslöfte: Börja träna!

3. Hur länge har ni varit kompisar?
Elin har svarat på denna, 4år snart ;)

Sofia! När ska vi se en kille i ditt liv?? Har du någon på g eller letar du efter den rätta?
Jo men jag hade ju en liten fling med Orlando Bloom innan han träffade den där Miranda, innan dess träffade jag Brad Pitt några gånger men just nu vill jag bara ta det lugnt! Men som ni märkt så håller jag mitt privatliv utanför bloggen

1.Är ni bästa vänner?
Yes, Elin är en av mina bästa vänner

2.umgås ni fortfarande mycket med konfirmations
vännerna?
Inte alls ofta tyvärr...

3. Vilka kom du/ni nära på konfan,som ni fortfarande har kontakt med?
Det svarade nog Elin på

4. Vad ska ni söka för gymnasium?
Kram

Ja... svårt att säga för mig

Vilka gymnasium vill ni söka? :)
Samma svar som frågan över

Ser ni fram emot gymnasiet? Vilka linjer vill ni gå?
Mycket gymnasium frågor, men för min del så har jag ingen aning, har lite panik över det. Blir nog en sam linje för mig

hur snygg tycker du att du är från en skala från 1-10?
1 om inte lägre

hur snäll tycker du att du är från en skala från 1-10?
folk påstår att jag är lite för snäll men för min del tycker jag väl kanske en 7-8(?)

hur bra självförtroende har du från en skala från 1-10?
Haha, fyfan den är LÅG, 2 

hur svartsjuk är du på en skala från 1-10?

svartsjuk... ingen aning

hur avundsjuk är du på en skala från 1-10?
är svartsjuk och avundsjuk samma sak? men avundsjuk är jag på mkt saker, så en 7 kanske

När får vi se en trevlig ung man i ditt liv? :D Kraamisar
Kolla svaret på några frågor uppåt

Hej :) vilka gymnasium/linjer vill ni gå på?
Fortfarande samma svar som de andra gymnasium frågorna

Vad önskar ni er i julklapp? Vart ska ni fira den?
Jag önskar mig rätt mkt, först och främst en ny mobil, sen önskar jag min lite smått och gott, några nya schysta skor skulle inte sitta helt fel. Firar julafton hemma med mina kära föräldrar, ett av mina syskon och morbror, sen den 25 kommer hela släkten hit.

Du har så snygga kläder, vilka är dina favort märken? 
Kan du inte visa några super snygga skor?

Vet inte riktigt vart du har fått för dig att jag har fina kläder, men tackar. Mina absoluta favoritmärken är Chanel och Chloé men lite för dyrt för mig kanske. Annars blir det mkt shopping från H&M.

Det kommer säkert komma upp lite schysta kläder, skor och annat sånt lite då och då på bloggen så håll koll ;)

 

 

Yes, det var mina svar. Nu är jag tillbaka

Puss Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0