sofias jul

Ja då har Elin berättat vad hon fått i julklapp, så ska jag väl också göra det.
Allt kom dock inte med på bild
♥En htc legend mobil
♥pengar, (som ligger i kuverten på bilden)
♥Presentkort på h&m, Topshop och make up store
♥hanky panky trosor
♥en smink borste från make up store
♥två mössor
♥berlock från thomas sabo
♥armband och halsband syster gjort själv
♥en bok (eat, pray and love)
♥örhängen
♥humanity armband
♥snökula
♥strumpor
♥super gott te
♥film, inception
♥mjukisbyxor
♥3 tröjor
♥vantar
♥varma sulor
♥spegel
Tror jag fick med allt

Sedan idag fick jag lite andra julklappar av mina andra syskon och syskon barn.
♥presentkort på vero moda
♥balenciaga inspirerad väska
♥ pyssel bok med pyssel tillbehör
♥halsband
♥body lotion
Mycket nöjd med julen. Puss Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0