summerlove


Hej! Kom hem från gustav för ett tag sen och har hunnit prata med elin, ätit och pratat med mamma.
I kväll ska jag i varje fall hinna bädda rent i sängen och dra egenom någora matte tal. Har prov på tisdag och måste få ett ok resultat. Måste plugga hårt i morgon, både i skolan och hemma.
Måste även få klart lite arbeten i svenskan och engelskan. Sen är jag i stortsätt färdig med alla inlämningar. Skönt!

Har i varjefall varit med G hela helgen. Dock inte ovanligt, Men det är verkligen mysigt. Så vi har tagit det lugnt, umgåts med hans vänner och bara myst.

Nu ska jag knåpa lite på vad är kärlek för mig. Dag tre skiter jag i, för det är verkligen inte intressant om vad jag ätit. Kram på er

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0