Svar på frågorna - Del 1

1. Vem är det som sköter allt? Alltså vem sköter kommentarer, design, marknadsföring osv?
Elin svarar: Vi hjälps väl åt, men Sofia är bra på att kommentera andras bloggar och marknadföra oss, göra så att vi är med i veckans blogg och vinna och köra lite reklam. Medans jag sköter designen på bloggen.
Men vi båda lägger mycket tid på bloggen.

2. Utför ni några sporter?
Elin svarar: Nej, tyvärr. Vi är lata tjejer. Men jag ska ta tag i min otränade kropp inom snarast. Den är högst onajs.

3. Hur länge har ni varit kompisar?
Elin svarar: Vi har varit kompisar i snart 4 år!

4.Är ni bästa vänner?
Elin svarar: Jag ser Sofia som en av mina bästavänner. Hon är så otroligt lätt att prata med och man har verkligen alltid roligt tillsammans. Och vi kompleterar varann väldigt bra, Sofia är lugn, och jag är ibland väldigt spidad. Med det kan oxå vara tvärt om.

5.umgås ni fortfarande mycket med konfirmationsvännerna?
Elin svarar: Inte lika mycket som jag egentligen önskar. Jag älskar allihoppa jätte mycket. På riktigt!

6. Vilka kom du/ni nära på konfan,som ni fortfarande har kontakt med?
Elin svarar: Jag kom när Louise väldigt mycket, vi var så lika kom vi på under de där 2 veckorna, sen pratade jag väldigt mycket med Axel och Olle på lägret. Sen i efterhand har jag kommit nära Emelie, Clara, Maggie, Belle och självklart Pontus :)
 
7. Vad ska ni söka för gymnasium?
Elin svarar: Jag är nästan bestämd på att börja Danderyds gymnasium. Ingen Täby skola tilltalar mig. Så Danderyd är inte i samma kommun men ändå inte så långt borta.

8.Hur ska man få reda på om en kille gillar än?
Elin svarar: Oj va svårt. Jag tycker att det är svårt att förklara. För killar kan förklara på olika sett. Men vanligast är väl blickarna. Sen om en kille tar första steget vet ni garanterat att han gillar dig. prata med hans kompisar och kolla om han pratar mycket om en, det kan vara lite töntigt i längden. Om det är en mogen kille säger han från början om det är så att han inte tror att det kommer funka. Prata med honom om var ni står. Om ni är på g frammåt eller om det är över nu.



9.Ser ni fram emot gymnasiet? Vilka linjer vill ni gå?
Elin svarar: Jag ser fram emot det jätte mycket! Inte bara för att man får en otroligt frihet utan även att skaffa nya kompisar. Jag har tänkt på Sam media information och kommuntikation. För det passar mig bäst.

10. Är ni oskulder?
Elin svarar: Haha, tycker sånt här är så kul. Va tror ni egentligen? Jag har pojkvän och varit tillsammans med han i åtta månder.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför svarade du inte på alla frågor?

2010-12-10 @ 18:40:16
Postat av: angelica

när kommer du svara på del 2? :)

2010-12-15 @ 20:16:45
URL: http://wedontremember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0