svar på tal

vilket av hotellen bodde ni på ?:) alla har ju samma ägare men det finns ju 4-5 hotell där, vilket av dom bodde ni på ?:D


Jag bodde på ett hotell som hette Lopesan Costa Meloneras i Maspalomas på Gran Canaria. Ett riktigt bra hotell! Klagade dock lite på några småsaker men frukost buffén var ett STORT plus. Dock var inte väder gudarna så positiva varje dag under den veckan jag var där men varmt var det i alla fall.
Här kommer en bild på hotellet och en bild på sanddynorna vid stranden, båda tagna av mig. Om ni vill se fler bilder så är det bara att söka på Internet så får man exakta bilder på hur det ser ut.
Saknar det stort... Kram Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag bodde på lopesan Baobab när jag var där på höstlovet!! :O vi gick och spela tennis på hotellet du bodde på :P bara så du vet...!

2010-12-25 @ 00:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0