TENERIFFA

Pratade med Gustav för ett tag sedan. Härligt att höra älsklingens röst.
Nu ska jag faktiskt börja lägga fram lite grejer till Teneriffa, och jag vet att jag åker på söndag! MEN, är man taggad så är man!
Tänkte berätta lite snabbt om hur allt kommer se ut under min vistelse nere på Kanarias.
Kommer hålla till vid playa de las americas, kommer vara borta i 2 veckor, kommer gå runt i klänning, shorts och hoppa runt på sandständerna, vårat hotell ligger ganska centralt och vi har 50 meter till shopping, Blue star
Parque Christobal heter mitt hotell, sen kommer inte 22 grader sitta fel heller. Blogga kommer jag kanske göra, det finns trådlöst nätverk där, vi ska nog ta med dator!

Ska jag steka? Ja jag ska steka!

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0