hemma med illamående

Jag just nu, no make up och en fet finne under ögat (Y)
Hehe, som ni kanske förstod är jag hemma idag. Hade en fruktansvärd morgon. Den startade med illamående. 
Trodde för en sekund att jag hade fått den förbaskade vinterkräkssjukan. Blä! Trodde jag skulle spy, men jag gjorde inte. 
Somnade om efter en dramatiska minuter inne på toaletten. 
Och vaknade sedan och var svin hungrig. Så jag drack en smoothie och sen nu har jag druckit te och ätit mackor. 
Så jag är mätt just nu i varje fall. 

I dag ska jag tjata på att sofia ska upptadera också. Hehe, hon måååste alltså.
Och i morgon har vi prov, Kemi. Inte så värst svårt. Men måste plugga järnet idag! Har redan börjat men måste få in mer mer mer.

KRAAAM

Kommentarer
Postat av: lovisa

Du ser ju fan asbra ut utan smink också!! -.- haha

2010-02-18 @ 20:49:34
URL: http://lovisasjostedt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0