Karlberg P2 2010 <3

Galet hur mycket som har hänt. Vi åkte på konfa läger och efter dom två absolut bästa veckorna i mitt liv så har jag bara umgåtts med konfa vännerna! Hur underbart som helst. Det skulle ta flera år att skriva ner allt som har hänt under dom här 2 och en halv veckorna vi inte skrivit på bloggen.
Men nu ska det förbättras. Elin har tyvärr åkt ut med hennes pväns båt i 5dagar så Sofia kommer sitta och gråta här hemma tills hon kommer hem då hon kommer skina som en sol!

Just nu är jag barnvakt till älskade Viggo som har varit här från söndags och ska stanna tills imorgon. Vilken liten busunge han är!
Själv är jag inte alls på ett glatt humör idag. Jag har gjort illa foten så kan inte gå på den (hoppas den inte är bruten eller nått liknande), jag har sjukt ont i huvudet, är jätte trött och saknar min f*cking IPOD som jag glömde igår.........!!!! ARG..


Bjuder på en bild på mig och världens underbaraste Emelie! (Från när Elin konfirmerade sig)


JAG ÄLSKAR ALLA UNDERBAR P2ARE!!!!!

Massor med kärlek, Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänker ni inte svara på frågorna lr ? ni kan ju fan inte be om en frågestund och sen inte ge några svar ?

2010-07-22 @ 01:30:25
Postat av: Emelie

tack för den uuunderbara bilden! vi älskar dig med! :)

2010-07-25 @ 22:44:37
Postat av: Sofia

It's always better when we're together. Preferably on Karlberg ^^ <3

2010-07-26 @ 13:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0