här kommer ett inlägg!

Är ingen stor mästare på att blogga därför ska jag försöka klämma in allt jag hunnit med på en vecka.
Förra fredagen var det jag har längtat mest till sen vi började skolan i vintras - skolavslutning! På lördagen var jag på min systers bröllop och sov över där till söndagen. När jag kom hem på söndagen kom jag inte ihåg vad jag gjorde. På måndagen låg jag i soffan  hela dagen och gjorde absolut ingenting. I tisdags så hjälpte jag pappa med en massa grejer och tror jag gjorde det i onsdags också. I torsdags var jag hemma hos Elvira hela dagen och hade det trevligt. Igår så satt jag hemma helt själv och desperat med 4 filmer på rad och idag har jag varit med mina älskade brorsbarn och lekt så jag är helt slut.

Strax ska jag fortsätta kolla på några filmer som jag hyrde i förrgår medans mamma sitter där nere bänkad framför tvn och kollar på kronprinsessans bröllop.

Kommer kanske lägga bloggen åt sidan men vi får se. På måndag är det kristen stewart och Taylor Lautner på hovet som gäller och sedan upp till uppsala för att träffa bästa systerson som kommer hem från Mallis på tisdag!

Efter detta är det karlberg och sedan ska jag bara njuta av härliga sommarlov!!

Love Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0