hehoheo

Jag må vara den ända som inte tycker att Taylor ser bra ut i ansiktet.
Och sen när ni blandar in min pojkvän i hela skiten skrattar jag bara. Jag ser ingen likhet mellan honom och taylor.
Okej, visa likheter. Men det är absolut inte näsan! Näsan förstör taylors utseende.
Sorry babebooo's, men jag tycker min "Taylor" är snyggare!


HEJ! hur är läget med er alla? Med mig är det bra och jag har flipp.
Mitt google chrome har slutat funka. Så måste antagligen upptadera skiten eller bara köra det gammla internet ett tag.
Fuck! Vill ha chroooom
Asså, fan jag har inget att skriva.
Skit på er! Kyss

Elin


en av mina bästavänner. ILY angie

Kommentarer
Postat av: angelique

HAHAH fyfan vilken mobbad bild på mig , men i love you !

2010-06-05 @ 16:50:04
URL: http://www.aangelique.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0