now, it's feels like summer.

Hej alla! Jag tog det lite lugnt där ett tag med bloggandet. Men tänkte dra igång igen.
Har gjort ett kärt återbestök i Hässelby. Och just nu är farmor och min faster plus lill-kusin och hälsar på.
skit kul att träffa min USA släkt! Resten kommer på tisdag. Taggad gånger hundra!
Men jag åker hem i morgon för att träffa min älskling. Vi kommer vara borta från varandra i 3 veckor. Så vill träffa honom innan dess. Skönt bara att vi är borta samtidigt. Så att jag inte ruttnar hemma utan honom.
Och ha fått pappa och tänka på att pröjsa moppe kortet. Happy. Åkte runt lite på den vi har här hemma hos honom.
Och jag säger då det, JAG SKA HA EN NEDRANS MOPPE!
Nä, nu har jag suttit här ett tag och varit otroligt osocial.
och nu ska jag jävlas med att byta musik. Hehe.
Palla jävla danska Kim Larsen.

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0