sol vind, och inget vatten!

Hello! Ja. den sega jäveln kom tillslut i går kväll ;)
Efter att älsklingen gick i morse så la jag mig omedelbart i solen. Och den tar!
Somnade ett tag när jag låg där och solade min rygg, men det vara bara några enstaka minuter.
Så jag tror jag har fått lite mer färg den här helgen, och det uppskattas.
Man ska verkligen ta vara av dem farliga UV-strålarna när dom väl är framme.
Har druckit 2 liter vatten idag, MINST! Och det behöver jag. Så det ska jag försöka att dricka nu varjedag.
Aja, har åkt mortorcykel idag oxå. As kul, speciellt när LP drar på. Andrenalinkick gånger hundra!

Nej, nu så ska jag duscha, vänta på mat och sen bara ta det lugnt.
6 Dagar kvar till sommarlov. Längtar till det kommer stå sommarlov över hela facebook på fredag! :D


Jag tidigare idag! Lite färg har jag fått va? :)



♥ Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va du är snyggggg!!

2010-06-08 @ 14:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0