damn, jag har varit dålig


Oh fy satan va fula bilder, men haha. ni ska se mig nu, tänkte tyvärr inte ta en bild, så ni får en riktigt äcklig bold på mig. ciao

ÅÅ jag har helt glömt att blogga. Känner mig jätte usel, men så kan det gå.
varjedag efter praon har jag gått hem och antingen slocknat i soffan eller legat och tänkt.
Idag sov jag 2 timmar när jag kom hem.
Helt sjukt egentligen, jag har inte kunnat fokusera mig idag på något. Minna ögon har ramlat ihop atomatiskt när jag satt med alla F barn på fritids. Läskigt.
Aja, ska lägga mig riktigt tidigt i dag.

Btw! någon annan än jag som har försökt att titta på bella och tyras show? Det är sjukt segt och hakigt... :S
Aja skit samma.

FREDAG I MORGON!

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0