fredag

Fyfan vad skönt att det är fredag idag! En vecka prao på BR har varit rätt okej faktiskt. Den mesta tiden fick vi stå på lagret och ställa upp grejer: efter artikelnummer, efter bokstäver osv. Inte precis det roligaste. Men vi fick sluta tidigt rätt ofta, tidigare än vad vi egentligen skulle ha slutat så det var nice. Idag var det sista dagen på BR och vi fick ta med oss våra jobbar tröjor hem. Jag har en grön med BR-gubben både på ryggen och på magen och Elvira fick en lila. SCHNYGGGT!
Har även gjort lite köp i stan (inte bra). Så har inte så mkt pengar just nu som inte är speciellt bra... Fick säga åt mig själv flera gånger idag när jag hittade en massa grejer på Top shop.
När vi skulle åka hem idag så var det så jäkla trångt i tunnelbanan att jag inte ens kom med. Det var några småkillar som trängdes och puttade ut mig så Elvira åkte iväg själv. Så jag tog tåget som kom bara 3min efter och där var det inte alls lite mycket folk.

Hoppas ni har haft en rolig vecka =)
Love Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0