hej söta människor!


Imorgon är det sista prao dagen och jag har panik över det. Jag vill inte alls börja skolan igen... Det är bara massa läxor och prov som väntar, BUHU! Plus att jag trivs på praoen.
Köpte ett par converse och en klänning idag. Eller jag gick inte och köpte det utan jag klickade hem det på nätet, så snart får jag ett par ljusrosa converse och en vit klänning hem till mig. Köpte även en ring för någon vecka sen på asos och den ska komma i övermorgon. Härlish!

Sitter just nu och lyssnar på Lil Wayne och Nicki Minaj och funderar över om jag ska börja sätta igång med mina uppgifter om praoen till skolan... Jag har redan skjutit upp det två veckor! Nu måste jag verkligen sätta igång och börja göra i alla fall en av uppgifterna.
Önska mig lycka till!
Love Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0