I'm back

Jag har verkligen inte haft tid att blogga. Och ser att det har inte Elin heller, haha! Men vi måste verkligen bli bättre på det.
Har haft en massa jobbiga uppgifter till skolan som jag har hållt på med. Men har haft lite fritid och köpt världens finaste klänningar. En som är en födelsedags present så den får jag den 22maj och sen en från The Garden Collektion som är hur fin som helst. Köpte även en ring och nya fräscha nagellack.

Det är verkligen jättemånga som är sjuka i min familj just nu. Undra om det är vinterkräksjukan som har satt sig i vår familj eller om det är något annat virus? Själv är jag hur förkyld som helst men det är mycket bättre idag än vad det var igår.

Just nu håller jag på att försöka klura ut vad jag ska ha på mig till min systers bröllop i sommar. Det är dock rätt långt kvar men rätt som det är är det bara en vecka kvar och vill vara i god tid att hitta nått. Måste hitta: klänning, skor, väska och måste komma på hur jag ska sätta upp håret.
Har ni några förslag?


4 dagar kvar, sen är det påsklov YIIPPPIIIIEE!
Puss Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0