Lördag - vad händer?



Hej alla läsare.

Ligger i Julias mammas säng med Angelique och Elin. Vi hade tänkt att åka till donken, men jag tror seriöst att ingen pallar. Men det gör jag! MOAHHAHAHAHA
Nej nu ska jag vara seriös.
Igår hade jag det riktigt roligt! Vi var ett gäng brudar här som satt och hade det trevligt.
Det var Jag, Elin, Julia, Angelique, Mickis, Zara, Jennifer, Jessica, Jemma, Emilie, Linn och Erika (förlåt om jag glömt någon tjejor!!!)
Senare drog vi vidare till Henke. Där va vi ett tag, sen gick jag ut och mötte Gustav och Christan.
Gick tillbaka efter att stått ute ett tag med Gustav. Sen blev det en del komplikationer, men det gick bra efter ett tag.
Ikvällen är ännu under planering. Så jag lär uptadera senare om vad som händer.

Måste ha det roligt sista kvällen innnan jag börjar praoa! Jippi, inte skola på hela 2 veckor =)

Nej nu tycker jag att det är varmt i mitt knä alltså. Hehe.

♥ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0