my weekend


ÅÅÅÅÅ GUD, han är så sjukt jävla vacker. mitt beroende har inte slutat, okej?

Sitter och garvar åt mig själv. Så emotbjudande är jag just nu.
Har gammalt smink och lökar sönder här för mig själv i värsta koftan. Så tänkte slänga av mig den nu, för er som känner er intresserade!

Denna helg har varit lyckad. Har träffat personer jag viljat träffa och umgåts med.
I fredags var jag och Julia hemma hos hennes vän i Gribbylund. Sen drog vi vidare till Täby kyrkby..
Sen gick vi hem och gjorde Amrikanska pannkakor. Sen tog vi bort sminket och däckade i min säng.

Sen på lördagen så kom Elin till oss på morgonen, eller morgon och morgon, runt 1 typ.
Julia gjorde en mozarella sallad, som jag kanske har skrivit innan, och sen tog vi oss till Täby centrum.
Sen åkte vi hemmåt och jag gick hem till Elin och käka middag där.
Sen så kom julia och vi bada bubbelpool typ en kvart (?) tills vi drog vidare. Angelique kom oxå!
sen skulle vi dra på fest i kyrkbyn, men jag ville hellre träffa någon annan, så jag dissade mina brudar. Förlåt tjejer! det ska inte hända något mer, CHICKS BEFORE DICKS!
Men inte igår. Hehe
Sen när jag kom hem från ** så skulle elin komma hem till mig, men hon klanta till det totalt. Haha, men hon kom hem oskadd till mig runt halv 3. Tur det min baby girl.

Och idag, har jag inte gjort något. Det är så varje söndag. Söndag alias tare-lugnt-dagen.
Nej jag måste hinna duscha, får kuta och göra det nu!
Prao i morgon, börjar 9. Som tur är!

Elin


Kommentarer
Postat av: ISA'S STYLE - STYLE BY ME

Gott med am. pannkakor! Hur gör man det?=)

Kram

2010-03-14 @ 22:58:23
URL: http://isasstyle.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Allt bra idag? :)

2010-03-15 @ 07:25:44
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: ISA'S STYLE - STYLE BY ME

sv: Jaha, vad smart! Ska testa det=)

2010-03-15 @ 09:37:34
URL: http://isasstyle.blogg.se/
Postat av: Stephanie

hejsan.jag har frågestund på bloggen.ställ gärna en fråga.kramar

2010-03-15 @ 12:44:25
URL: http://steffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0