ska bli bääättreee svär

Hej mina söta små änglar. Känner att statistiken går upp och ner, det beror nog på att vi tar så mkt paus i bloggandet. 
Men tack alla som stannar kvar! Kärlek till er.
Har duschat och ska träffa Elin klockan 23. Ska slänga på mig pyjamasen och bara smita ut ett tag till henne, sen ska jag komma hem och värma mig under täcket.
Men först måste jag städa upp i mitt rum, blåsa håret och göra mig fräääsch. Juste, måste byta lakan i sängen.
I morgon torsdag, alltså innebär det att jag har en massa stuff att göra. + att jag ska på möte.. shit. hur ska jag hinna/orka?
ett prov, som jag hoppade i tisdags, och hundra matte-läxor jag skitit i att göra. Inte bra, men ja. Sånt är livet.
Fast, måste göra 1-3 matte läxor nu i för sig.
Fan. Ångest. Skolan. Tar. Kol. På. Oss. Ungdomar. Om. Någon. Säger. Nått. Annat. Då. Vet. Jag. Ej. Vad!!!!
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0