Annorlunda skoldag!

God morgon. Kände att jag gick upp lite tidigt i dag pga att jag egentligen börjar om 50 minuter.
Men det är bättre för mig att gå upp tidagare. Hinner äta, ta mina tabletter och sedan vandra i lugn och ro till skolan!
Som sofia skrev igår så ska vi till Eriksdahlsbadet vid globen ungefär. Ni kanske vet vart det ligger ;)
Där ska vi bada och bara ta det lugnt!
Igår hade vi biologi prov. Det gick väl helt okej. Tror i varjefall på ett G
Sen så hade vi vattenkrig på elevensval. Eller, själva lektionen hette inte just vattenkrig, utan vi skapade ett!
Så man såg ut som ett fucktard efter åt.

Åkte i varjefall till Täby centrum med victoria och köpte smycken och en body butter. Har en bild jag tänkte lägga upp senare idag. 

Orkar inte blogga mer. 
Puss
Elin

Kommentarer
Postat av: Sara Grubb

Tack detsamma! :)

2010-05-21 @ 09:33:12
URL: http://saroliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0