stockholm


Under eftermiddagen åkte jag och Elvira in till stan för att gå på Music Against Drugs som var i kungsträdgården idag från 15.00 - 22.00. Alltså håller det fortfarande på. Tex Robin från Idol uppträdde. Det var väldigt kul men efter ett tag så blev vi hungriga och satte oss vid en uteservering och åt fish and chips och lyssnade på musiken. Riktigt härligt med solen som värmde.

Hittade en klänning från älskade H&M också. Så dum som jag är så hade jag inte med mig mitt presentkort, men 100kr hade jag löst så det gick bra iaf. En riktig sommrig klänning.

Ska snart sätta på tvn och kolla på Sex and The City i New York med Sofi Farman som jag nyss läste om på blogg.se hemsida.

Vad ska ni hitta på nu i kväll?

Love Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0