fact's

Jag heter Elin Anna Therese Södeholm. Jag är 14 år och fyller 15 i augusti. Jag lever mitt liv i en förort utanför stockholm. Jag har inte överdrivet många vänner. Utan bara dom jag behöver för att kunna överleva. Jag har en underbar pojkvän som jag har varit med i en månad och 2 veckor. Jag älskar min familj och jag älskar att leva mitt liv till fullo. Jag gillar att spåra och har inget problem med att göra bort mig. Jag lider av dåligt självförtroende och har haft sedan jag fyllde 10. Jag har problem i skolan som börjar bli bättre. Jag är inte det felfria barnet och är inte alltid så trevlig mot mina nära och kära. Jag har ett hett temprament och kan bli sur över små saker. Och när jag inte får som jag vill eller om inte någon lyssnar på mig kan jag bli riktigt sur. Min stor passion är att sjunga, kan göra det flera timmar i sträck. Jag tröttnar aldrig på att titta på sex and the city. jag älskar klänningar. Jag vill jobba med skönhet. Jag älskar fortfarande Zac Efron. 


♥ Elin

Kommentarer
Postat av: en tjej som läser din blogg varjedag!

Du dåligt självförtroende?! Du är skitfin, skulle vilja se ut som dig. Du liknar som en hollywood kändis och är SKITSKITSKIT SÖTFINSNYGG! ALLTING. jag skojar inte. Puss och kram, ha en bra dag! Ps. älskar eran blogg! :) <3

2010-05-28 @ 20:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0