Hej då, för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Elin, jag vill bara att du ska veta att jag tycker du är så jävla cool. Jag ser upp till tjejer som dig. Det är som du säger. Du ser väldigt stark ut på utsidan och därför tror jag folk inte "vägar" släppa in dig. Så var det för mig på konfan. Om du känner dig i botten nu kan det bara bli bättre. För det blir bättre. Du anar inte hur många som älskar dig. Jag kände mig nere för nån vecka sen, mådde så dåligt. Du anar inte. Men det blir bättre.



Massa kärlek från lilla Vickan!

2010-11-19 @ 20:59:03
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: ektas

Elin, du är väldens bästa. Snälla, låt ingen få ner dig så. Falska vänner finns överallt, tänk alltid att någon har det värre än ens själv.

/Kim

2010-11-20 @ 00:31:05
URL: http://ektas.webblogg.se/
Postat av: Din bästavän

Det här gör så ont i mig elin. vill bara springa till dig nu. jag älskar dig så äckligt mycket, du är världens finaste finaste finaste mest underbaraste tjej och om jag bara kunde visa hur mycket jag älskar och tycker om dig. du är det bästa som hänt mig, den finaste vännen man kan få. Så äkta, så fin, så underbar. Jag älskar dig.



Från din elin.

2010-11-20 @ 00:57:01
Postat av: Cecilia

2010-11-21 @ 11:00:01
Postat av: Cecilia

Du har nått botten, nu kan det bara gå uppåt.



Jag känner inte dig, men jag har läst din blogg ett bra tag och tycker du verkar som en jättehärlig tjej, så varför just du blir utelämnad förstår inte jag heller..



Vore tråkigt om du slutade blogga, men som sagt, och det är vad som krävs för att du ska få ordning på allt, gör det.

2010-11-21 @ 11:01:35
Postat av: Mikaela

vad är det ens som hänt? :( blir konstigt när du inte berättar eftersoma tt alla vet att du inte är mobbad så verkar du mest gnällig faktiskt :(

2010-11-22 @ 14:37:18
Postat av: Anonym

kommentar till Mikaela : tror du verkligen att när elin mår såhär så blir det bättre av att du skriver att hon verkar gnällig?? det sänker ju hennes självkänsla ännu mer!!!! så om ingen har nåt bra att säga e det bättre att bara vara tyst

2010-11-22 @ 22:35:59
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA

2010-11-24 @ 10:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0