full fart hela helgen

Förlåt så jätte mycket fär en gles upptadering. Men helgen har gått i 110 och jag har knappt hunnit tänka.
I fredags var det direkt in till stan för middag med min vän. Sen var det snabbt hem, snabb sminkning och off till Skarpäng för party, sen tog jag bussen hem till gustav och sov där. I lördags var det lika fullt upp, fast på ett annat sätt, gick från gustav vid halv 4 typ, sen var det hem. Då blev det dags att städa lite hemma, duscha. Sen skulle jag vara barnvakt till min bror hela kvällen. Så jag var tvungen att laga mat och hålla han nöjd. Sen kom Gustav och då var det mycket roligare.
Jag var jävligt trött hela kvällen, eller tror både jag och Gustav var jävligt trötta. Så vi små sov hela tiden efter plutten hade somnat.
Sen idag har jag inte gjort ett piss, försöker få in i min hjärna att jag inte "hunnit" duscha. Men, det är verkligen bara något jag intala mig!

Just nu tittar jag på Irene Huss på femman, sen blir det dusch på det, sen ska jag sova.

Vi hörs! ♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0