lite tid över

Några snygga smycken jag vill ha, från Topshop.
Ojojoj!
Det går inte så bra med bloggen. Som Elin skrev i inlägget under så är vi båda på prao. Själv praoade jag på art of makeup school men reagerade starkt av sminket jag hade på mig så jag bytte plats. Nu är det dagis som gäller. Hur nice som helst. Trodde det skulle vara jobbigt och tråkigt men jag känner en stor bråkdel av personalen och barnen är hur roliga som helst. Blir lite för mycket kläng på mig ibland men men. Bra tider också. Bor en halv minut från dagiset så kan vakna sent under dagarna, SKÖNT!
Efter jobbet ska jag in till östermalm och träffa Linnea och sedan till kyrkan som Elin också skrev, mysa med clara, emelie, elin och massa andra underbara människor.
Men nu ska jag fortsätta kolla på Vakna!

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0