congrats....

God morgon.
Först och främst vill jag säga grattis till Alliansen som regerar yttrligare 4 år. Sen det där med SD vill jag faktiskt inte prata om.. För jag tycker det är förjävligt.
Nåväl, efter en valvaka i går som varade till halv 1 ,för min del, gick jag och la mig med världens hosta, skavande hals och snorig näsa.
Jag har inte varit bra sedan jag hade min dunder förskylning med feber. Näsan har fortfrande runnit och jag har haft halsont då och då.
sen i morse orkade jag inte gå upp, det var tugnt i hjärnan, näsan var täpt och halsen skrovlig. Så jag stannade hemma idag. Men får ändå en stor ångest, missar genomgången till våran temavecka. Sen måste jag hämta mitt prao papper jag råkade lämna in utan mammas namnteckning. Klyftigt!

Vi har städerska här nu, så det blir en himla massa flytta på dig när man är hemma. Sen kommer några som ska putsa alla glas i hela huset. Jahapp... Vart fan ska man vistas då? Det är något jag får tänka på tills klockan blir 13.

Nu ska jag inte tråka ut er med en massa strunt prat. Vi hörs!

Elin


Kommentarer
Postat av: A.C

hej:)



jag e tibaka igen:) Allt väl med dig då?:)

hoppas helgen har varit bra för din del~~ dåligt väder som fan:(



ha en bra dag^^

2010-09-20 @ 13:19:30
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: ciiz

Dagens bejb är avslutad, kolla om det blev du. Om inte så har du chansen att bli det nästa gång:)

2010-09-20 @ 13:49:02
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0