hemma!

better back then..
Nu är jag hemma. Eller har varit ett tag. Mysigt hos mormor och jag har sovit som en stock! Om gårdagen då...
Vi drog in till stan och satte oss på restaurangen Victoria vid kungsträdgården. Vi beställde in en räksallad och en hamburgare. Och det satt jätte bra i magen!
Vidare sen till operan där vi såg Rigoletto. En pjäs med 2 delar. Jag, som då inte är så himla förtjust i opera sången, utan gillar mest deras skådespeleri ger väl den här pjäsen en 3/5 möjliga.
Vidare hem, sätter mig framför tvn och slö tittar på någon tysk film.. la mig i sängen 5 minuter, slocknade direkt.
Och nu är man hemma igen. Det första min syster gör är att trycka upp sina nya kläder i mitt ansikte. Varför får hon så jävla mycket saker?! Flippar... Det är väl så när man är äldst, man fick mest uppmärksamhet under tiden man var bebis och innan alla små syskon kom. Ibland önskar man att jag var det ända barnet, eller att jag var det yngsta. Titta bara på dom yngre, jävla bortskämda skitungar (Sofia tex, hehe)!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0