PLÖÖÖGG

Nu har jag pluggat sen klockan 16.00, om en halvtimme är klockan 19.00. Tror ni jag har fått in något i hjärnan under den tiden? Jag har verkligen suttit på samma stol i 3 timmar och börjar ana träsmaken i munnen.
Jag kan ifs all text snart utantill, så mycket har jag suttit och tuggat egenom mina anteckningar. Läst sidorna i boken 1 gång, senare blir det väl att jobba med arbetsbladen. Men nu har jag gjort mig värd en liten paus.

Middagen är på fullfräs så jag har en anledning att bryta snart! Halv åtta hos mig och Biggest Loser får inte heller missas.
Skolan idag var en aning seg i början, alltid i början. Dom långa lektionerna är alltid i början och då sitter jag och halv sover i stolen med böckerna framför mig och fattar inget. Jobbigaste är att jag har matte på morgonen, då kan inte min hjärna tänka. Och jag som inte har världens bästa kunskaper i det ämnet....

När jag hade slutat kom Gustav och hälsade på, så han fick gå runt och hälsa på några av hans gamla lärare. Vet inte om han tyckte det var så kul. Väntade med honom på busshållsplatsen och vi skildes åt.. usch va hemskt det låter!!!

Oj, kom precis på att jag ska läsa 48 sidor i en svenska bok... FUCK FUCK FUCK...

Hej då, nu ska jag äta...! Ciao

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0