tidsfördrift???

Småfakta...
Smeknamn: Elin och Söder, kanske något annat, men inte något jag kommer på direkt.
Längd: 165 cm.. Typ...?
Piercingar: Öronen, naveln
Tatueringar: Vill ha..!
Skostorlek: 37
Hårfärg: Brunett så hetttt!
Fräknar: Inga! konstigt det där, min mamma är fräkning satan.
Motto: keep calm, and carry on
Önskar du att du bodde någon annanstans?: Ja! Kan hända några förändringar i framtiden :)
Tycker du att du är attraktiv? Don't ask me. Vågar inte svara på det!
Dricker du? Vatten? Ja
Röker du? Nej.
Vad är du rädd för? Spindlar och gå hem själv på kvällarna
Gillar du berg- och dalbanor? Självklart, men gör inte?

Senaste...

Filmen du hyrde? Oj... Farsan med Gustav. Fast, det var inte jag som hyrde?
Personen du skrev till?: Mamma
Låten du hörde: Ack, sundbyberg - Oskar Linnros
Personen du kysste? Min älskling
Filmen du laddade ner? Oj, länge sen. Typ fredag den 13
Personen du ringde? Ånimmer
Personen som ringde dig? Pappa
TV-program du såg? Time out, igår kväll
Person du tänkte på? Gustav..
Personen du skrattade åt: Sofia
Personen du myste med: Älsklingen 
Personen du fick brev av? Oj, haha. minns inte!
Personen du fick sms av? Pojkvän
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Äm, för skit länge sen? Mamma och pappa är skilda 
Saken du köpte? skräpmat i caféterian i skolan..

Favorit...
Låt: Bruno Mars- Just the way you are, lyssnade på den första gången idag. Den är bäst!!
Sak att göra: Sjunga
Sport: Fotboll konstigt nog
Dryck: Cola och vatten
Kläder: En fin klänning, jeans jacka och ett par snygga klackar
Film: The last song, 17 again och alla filmer med Sandra Bullock.
Syssla: Umgås med mina vänner och pojkvän
TVserie: The hills, SATC

Har du någonsin...

Gråtit över en kille? Ja. Gud ja
Gråtit över en tjej? En tjej? Som kompis? Ja
Ljugit för någon? Japp
Varit i slagsmål? Nej.
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Men det är klart?

Antal...

Gånger du varit kär? Flera gånger har jag trott jag varit kär, men är kär på riktigt nu
Gånger ditt hjärta brustit? Ett få tal gånger. 
Hjärtan brustet på grund av dig? Vet inte, men det här hänt
Personer du legat med? För privat för att visas
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Namnet Elin, en hel del på sistonde

Är du...
Bra på att laga mat? Ja, faktiskt. Förvånande ;)
Duktig i skolan? Nej det är jag inte..
Bra på att ljuga? Haha, beror på i vilka sammanhang
Bra i sängen? AAAS GRYM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En självsäker person? Nopp!
Bra på att sjunga? Ja hyvsat
Intresserad av fotboll? Aaa :)
Lyckligt kär just nu? Ja!!!!!!!
Singel eller upptagen? Upptagen
Rolig att umgås med? Olika. ibland inte, ibland är jag
En trevlig människa? Ja, tycker jag.
Sexuellt aktiv? Fan va brutala frågor...
Mogen som person? Mogen för min ålder
Ledsen över något just nu? Inte just nu
Nöjd med ditt utseende? Bättre en förut. Tack konfirmationen <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hyfsat bra på att sjunga??? Elin: Du är helt otroligt bra!

2010-09-02 @ 20:49:22
Postat av: meliie♥

spelar du fotboll i något lag :)?

2010-09-06 @ 06:53:53
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0