yes or no?

Usch, den här jobbiga ångesten får jag alltid framåt vintern. Varför är jag så besatt av min hårfärg? Sjukt!
På första bilden ser ni en väldigt ny tagen bild, och mitt hår har blivit väldigt solblekt under sommaren. MEN. Min utväxt är gräslig. Jag hatar verkligen min riktiga hårfärg. Grå/svart/brun nyans. As fult! 
Sen det mörkbruna, i LOVE it. Ser mycket äldre ut och trivs i det jätte bra. Men jag är fortfarande osäker. HJÄLP MIG?!

Uppdate; Sitter just nu och lyssnar på disney musik. Sen ska jag hem till Gustav, hoppas på att jag får titta på idol där, efter som att i mitt hus kommer fotbollen rulla på högsta volym. Så jag får sticka någon annan stans. Sen så ska vi träffas lite mer än vanligt, för han åker i väg i morgon på klassresa. Fan, jag får vara själv på våran 5 månaders dag, men det funkar :) Nu ska jag äta, vi hörs!

♥ Elin

Kommentarer
Postat av: Emelie den bästa ♥

Kan du sluta vara så snygg? :O ♥

2010-09-07 @ 22:58:40
Postat av: Liza Ellisson

Den du har nu är jäätte fin :)

2010-09-13 @ 09:26:03
URL: http://miissapriil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0